نماینده مجلس در گفت‌وگو با اقتصاد معاصر اعلام کرد؛

توجه ویژه لایحه بودجه به رشد اقتصادی و کاهش تورم مطابق برنامه هفتم

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس رشد اقتصادی و کاهش تورم بر مبنای برنامه هفتم توسعه، سر لوحه لایحه بودجه ۱۴۰۴ است که امیدواریم در اجرا نیز چنین باشد.
توجه ویژه لایحه بودجه به رشد اقتصادی و کاهش تورم مطابق برنامه هفتم
کد خبر:۵۸۳۹

محسن بیگلری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اقتصاد معاصر، در ارتباط با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ که امروز از سوی رئیس‌ جمهور تقدیم مجلس شد، اظهار داشت: کلیات لایحه بودجه به نظر خوب است. رئیس جمهور نیز تاکید بر مواردی مانند محرومیت‌زدایی دارد که در کنار یک‌پارچگی و شفافیت، وجه تمایز بودجه‌اند. 

 

وی ادامه داد: رشد اقتصادی و کاهش تورم بر مبنای برنامه هفتم توسعه، سر لوحه این لایحه بوده که بیشتر نظر کارشناسان برنامه و بودجه و اساتید دانشگاه نیز است.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: به گفته رئیس جمهور، واقع‌بینی از نکات برجسته لایحه بودجه ۱۴۰۴ است که امیدواریم در اجرا نیز چنین باشد.

 

بیگلری گفت: به نظرم مهم‌ترین بخش بودجه حمایت از محرومان، کاهش فاصله طبقاتی و افزایش بودجه‌های عمرانی بوده که بسیار مناسب است اما به شرطی که دقیقا همین گفته‌ها اجرا شود. 

 

نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی در مورد تغییراتی مانند افزایش نرخ تسعیر، قیمت نفت و... نیز تصریح کرد: برای اظهار نظر در این موارد کمی زود است. باید صبر کنیم و ببینیم اوضاع جامعه بین‌المللی به چه شکلی خواهد بود و نفت به چه شکلی و با چه قیمتی به فروش خواهد رفت.

ارسال نظرات